Tulevia tapahtumia

GUMBÖLEN OMAKOTIYHDISTYKSEN SYYSKOKOUS

Gumbölen Omakotiyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään 10.10.2017 klo 17:30 alkaen Karhusuon koululla. Syyskokouksessa käydään mm. läpi vuoden 2018 toimintasuunnitelma. .

Tervetuloa!

GOKY SANKARIKOULUTUS
torstaina 26.10.2017, kello 17:30. Paikka Karhusuon Koulu.

Gumbölen Omakotiyhdistys sai tällekin vuodelle järjestymään Lähitapiolan Sankarikoulutuksen. Sankarikoulutus koostuu teoriaosuudesta (tehtävä omatoimisesti ennen käytännön harjoituksia) ja käytännön harjoituksista yhdessä.

TEORIAOSUUS: Suorita Sankarikoulutuksen verkkokurssi ennen kun tulet lähiopetukseen osoitteessa https://www.sankarikoulutus.fi. Kurssi koostuu oppimateriaaleista ja niihin liittyvistä monivalintakysymyksistä, ja sen suorittaminen kestää noin 30 minuuttia.

Vastattuasi kysymyksiin saat todistuksen kurssin suorittamisesta – tulosta todistus mukaan käytännön harjoituksiin 26.10.2017.

KÄYTÄNNÖN HARJOITUS: Koulutuksessa suoritamme SPR:n hätäensiapukurssin (4t.) joka sisältää kaikki tärkeimmät perusensiaputaidot. Koulutuksen päätteeksi osallistujat saavat osaamisestaan Hätäensiaputodistuskortin. Osallistujien tiedot välitetään SPR:lle Hätäensi- aputodistuskortin rekisteröintiä varten.

Mukaan pääsee 20 ensimmäistä ilmoittautujaa – ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumiset osoitteeseen gumbole@gmail.com (otsikkoon Sankari 2017) viimeistään 13.10.2017.

*Lisää sankareita kylälle – Gumbölen Omakotiyhdistys Ry*